امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

امیرعلی

تولد دوسالگی

1392/2/4 13:09
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنم

 

که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

 

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت،

 

چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی

 

شکر گویم؟

 

 «تولدت مبارک»

 

تولدت مبارک عزیزم

 

 تولدت مبارک عزیزم


تولد تولد تولدت مبارک

 

مبارک مبارک تولدت مبارک

 

بیا یه آرزو کن؛ بعدش شمعاتو فوت کن

 

اینم یه کیک میکی برای عزیز دلم

 

 تولدت مبارک عزیزم

 

مامان قربون اون خنده قشنگت بره

 

تولدت مبارک عزیزم

 

 امیر محمد و صدرا در همه حال همراهیت کردن عزیزم

 تشویق

توی این عکس خیلی خوشحال هستی که این فشفشه ها روشن شده

 

تولدت مبارک عزیزم

 

اینجا خیلی ناراحت هستی که چرا فشفشه ها تموم شده

 

تولدت مبارک 

 

و دوباره شاد شدی به خاطر روشن شدن فشفشه ها

 

تولدت مبارک

 

 

تولدت مبارک عزیزم

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

 

تولدت مبارک عزیز دلم

 

تولدت مبارک عزیزم

 

بعد از خوردن کیک مراسم باز کردن هدیه های تولد رو داشتیم.

 

هدیه تولد

 

بابا و مامان: بی سیم اسمارف (سمفور)، ماشین های مسابقه دو نفره ، چادر برای بازی

 

مامان جون و خاله نگین و دایی علی: صد هزارتومان پول

 

عمه آمنه و عمو بهروز و امیرمحمد و امیرحسین: ماشین مسابقه یک نفره

 

عمو احمد: دو تـا بلـوز و شلـوار (ولی متـأسفـانه بـرات کوچیـک بـودن مجـبور شدیـم 

 

عوضشون کردیم حیف سایز بزرگ تر نداشتن و از مدل های دیگه برداشتیم عمواحمد

 

  شرمنده شدیما)

 

خاله سحر و خاله سپیده و صدرا جون: پنجاه هزار تومان پول

 

 

 

و اینک . . .


« بفرمائید شام»

 چشمک

تولدت مبارک عزیزم

 

تولدت مبارک عزیزم

 

تولدت مبارک عزیزم

 


 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد.


زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد،

روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد.


دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد،

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود،

اینگونه چشمانم با دیدن مثل تو عاشق میشود.


و امروز روز میلاد دوباره تو است،

در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن توست…

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست،

و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند.


آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد،

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود.


تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است،

داشتن مثل تو معجزه است،

امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…


جز این احساسات چیزی در دلم نمانده،

این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم

و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….


شعری با عطر احساست، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت،

هدیه من به تو در روز میلادت


تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است

که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …


تولدت مبارک عزیزم….

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الناز(ممول)
20 بهمن 91 13:12
عزیز دلم تولد گل پسرت مبارک باشه
از طرف من روی ماهشو ببوس
ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید


پاسخ: خواهش می کنم عزیزم

خاله خاطره
23 بهمن 91 8:43
تولدت عزیزم مبارک عکسات فوق العاده هستن مثل خودت میخوامت امیر علی جونم بوس

پاسخ امیرعلی: مرسی خاله به خاطر هدیه قشنگتون من خیلی کتاب دوست دارم یه هدیه فوق العاده جالب بود.
باز هم تشکر می کنم.

خاله سپیده
23 بهمن 91 13:35
سلام خاله جون عزیز دلم خیلی خوشکل بودن بووووووووس
مامان آقا محمدطاها
23 بهمن 91 14:03
عزیزم بابت جواب جامعت یک دنیا ممنون منتظر عکس های جدید می مونم امیرعلی جون رو ببوس
الهام
25 بهمن 91 10:26
سلام گل پسر ، تولدت مبارک ایشااله که 100 سال زنده باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد