امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلی

مسابقه لبخند یک فرشته

1391/5/1 10:34
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

من امروز


دستها را برده ام بالا


و از عمق وجود خود


خدایم را صدا کردم


نمیدانم چه میخواهی


ولی امروز


برای تو


برای رفع غمهایت


برای قلب زیبایت


برای آرزوهایت


به درگاهش دعا کردم


و میدانم


خدا از آرزوهایت خبر دارد


یقین دارم


دعاهایم اثر دارد 

 

این شعر رو یکی از دوستای خوبم برام نوشته بود که صمیمانه و عاشقانه به تو تقدیم می کنم.

 

این عکس در چند روز اول تولد گرفته شده است.

 

فدای اون ژستت بره مامان

 

عاشق این عکسشم. خیلی دوستش دارم. فکر کنم خواب قشنگی داره می بینه.

 

الهی مامان قربون اون خنده ریزت بره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ز
28 تیر 91 12:18
خاله پریا
28 تیر 91 19:06
گلم......خنده و گریت قشنگه.

پاسخ امیرعلی: خاله تو رو خدا دعا کن تو مسابقه برنده بشم.

مامان گیسو جون
29 تیر 91 17:10
سلام گلم
یک دنیا ممنونم از حضور گرمت
ماشاا... چه عکس نازی
الهی همیشه بخندی فرشته کوچولو





asal
30 تیر 91 0:08
چه فرشته نازی

پاسخ امیرعلی: مرسی خاله عسل که به من سر زدی ماشاء اله به امیر حسین عزیز با این ژست های خوابیدنش می بوسمش

الهام
20 آبان 91 11:57
الهییییییییی
چه خوشکل شدی

پاسخ امیرعلی: امشب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد