امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی

سفر به مشهد

1391/4/18 12:49
648 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز اول سفر  بعد از زیارت امام رضا (ع) نذرمون رو ادا کردیم ساعت 11/30 امیر علی رو بردیم آرایشگاه و

 

موهاشو کوتاه کردیم.

 

بعد از یه کمی استراحت رفتیم بازار زیست خاور

 

زیارت قبول عزیزم

 

قربون اون نگاهت

 

فدات بشه مامان 

 

 بعد از زیارت، رفیتم طرقبه - زیارت برادران امام رضا (سید یاسر و ناصر (ع)) - پدیده شاندیز

 

عزیز دل مادر

 

 ای بابا

 

 این هم حرم مطهر برادران امام رضا (ع)

 

فدات بشم عزیزم  الهی بگردم
 

 و پدیده شاندیز

 

پدیده شاندیز

 

عصر همان روز رفتیم زیارت امام رضا(ع) و نماز و بعد بازار الماس شرق

 

شکلات خور عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله خاطره
19 تیر 91 11:37
سلام ماشا لا به امیر علی خیلی دوسش دارم . بوسسسسسسسسسس دلم واست تنگ شده امیر علییییییی

پاسخ امیرعلی: مرسی خاله خاطره جون منم خیلی دوستت دارم و خیلی خیلی جاتون اون شب تو پارک سبز بود اگه بودی فکر می کنم خیلی بیشتر خوش می گذشت. بوس آب داره با صدای بلند.




خاله پریا
28 تیر 91 19:12
زایر امام انشاالله رهرو راهش باشی.عزیزم خیلی باکلاس شدی.خوشگله.

پاسخ امیرعلی: ان شاء اله خاله جون دوست دارم با هم یه سفر مشهد بریم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد