امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی

گذری بر یکسالگی امیرعلی

1391/8/8 12:17
785 بازدید
اشتراک گذاری

 

* غریبانه در سکوت سهمگین، نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم

 

تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم.

 

یک ماهگی امیرعلی

 

یک ماهگی گل پسرم

 

دو ماهگی امیر علی

 

دوماهگی تاج سرم

 

سه ماهگی امیرعلی

 

سه ماهگی عمرم

 

چهارماهگی امیرعلی

 

چهارماهگی نفسم

 

پنج ماهگی امیرعلی

 

پنج ماهگی قلبم

 

شش ماهگی امیرعلی

 

شش ماهگی عشقم

 

هفت ماهگی امیرعلی

 

هفت ماهگی تموم زندگیم

 

هشت ماهگی امیرعلی

 

هشت ماهگی عزیزم

 

نه ماهگی امیرعلی

 

نه ماهگی عسلم

 

ده ماهگی امیرعلی

 

ده ماهگی چشمام

 

یازده ماهگی امیرعلی

 

دوازده ماهگی جیگرم

 

دوازده ماهگی امیر علی

دوازده ماهگی جیگر طلا

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله پریا
4 اسفند 90 21:04
راز قد کشیدنترو عمریه دارم میبینم داری میرسی به خورشید ولی من بازم زمینم.............ماچ


خاله جون شما همیشه ما رو با این پیامهای خوشکلتون شرمنده می کنید.



الهام
25 بهمن 91 10:31
همه رو دیدم عزیزه دلم همیشه سالم و سلامت باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرعلی می باشد